BimTi Weekend weg

We gaan een Heel weekend weg met de gehele studie vereniging. Ben je lid? Dan mag je mee! De data is 10-13 Maart 2023 en de locatie zal ergens in west Duitsland zijn. Verdere informatie houden we voorlopig nog geheim, maar het gaat zeker een tof weekend worden. Schrijf je alvast in! de inschrijving sluit …

Weekend weg naar londen

Wij gaan in december met de 2e, 3e en 4e jaars naar Londen met school.Zie voor meer informatie de pagina hieronder.

Intro Dag 31-08-22

Dit schooljaar trappen wij als BimTi weer af met de introductie dag voor de 1e-jaars. Wij geven een rondleiding door de school, laten de leerlingen kennismaken met elkaar en de studievereniging, en vertellen we wat de opleidingen inhouden.

Workshop C

Omdat er het in het eerste blok C programmeren op de agenda staat gaan wij daar een workshop in geven, hiermee krijg jij de basis die je nodig hebt om je eerste blok gemakkelijk te halen.

Workshop PCB en Fusion

Voor het 2e blok geven we eerst een workshop PCB’s ontwerpen voor jouw project electronica, en daarna bouwen we meteen door van je PCB naar 3D design in fusion 360. Daarmee kan je je pcb tot en met case maken tot een mooi eindproduct

Borrel voor actieve leden

Dinsdag 17 Mei is de borrel voor actieve leden, de BRAL. Dit jaar gaan we naar Heinde en ver in alkmaar, lijkt het je nou leuk om mee te gaan naar de BRAL? Word actief lid en krijg volgend jaar een uitnodiging!